úterý 2. února 2016

Havlíkova ranní čistící 3-minutová maska

Tak jsem tady po delší době s recenzí na jeden konkrétní produkt. Dnes bych Vám chtěla představit výrobek od firmy Havlíkova přírodní apotéka, o které se začalo mluvit někdy loni, já alespoň jsem ji zaregistrovala v loňském roce. Tak dlouho jsem plánovala si od Havlíka něco objednat, až to za mě vyřešil Ježíšek a pár jejich přípravků mi nadělil :) Dnes bych se chtěla věnovat jednomu, u kterého jsem zpočátku měla pochyby, že jej využiju. A tím je

BIO Ranní maska čistící (3 minutová)


Nebudu se zde vypisovat s celým oficiálním popisem, ale alespoň ve stručnosti............
.......lidská pokožka přes noc vylučuje do pórů nečistoty, jde o tzv."samočistící proces". Bio extrakty z bylin, obsažené v téhle masce pleť vyčistí, stahnou póry a vytvoří ochrannou vrstvu pleti. BIO Ranní maska NASTARTUJE Vaši pleť do nového dne, dodá vitaminy, vyživí a účinně hydratuje, čímž pleť získá na jasu a zdravém vzhledu. Budete mít čerstvý a štavnatý vzhled.
Ve velkých městech je pleť vystavena prachu, elektronickému smogu a dalším nežádoucím exhalacím, jejichž částice pronikají do pokožky a velmi zatěžují a poškozují naší pleť. Přirozená regenerační schopnost pleti, která mimo jiné zahrnuje i vyloučení nečistot, není dostačující. Pokud ráno věnujete 3 minuty Vašeho času na očištěním pleti ranní maskou, odměnou Vám bude krásná, rozjasněná a zdravá pleť.  


Hlavními účinnými složkami této masky jsou: konopí seté (bez obsahu THC), olivový olej, rozmarýnový olej a levandulový olej. Mimo těchto čtyř hlavních složek produkt obsahuje ještě další úžasné přírodní výtažky. Pokud Vás zajímá které, tak KLIK, najdete je zde.



Jak jsem už psala, tak jsem se k tomuto produktu stavěla nejprve poněkud skepticky. Říkala jsem si, že na to bych se mohla vyprdnout, dávat si ještě ráno na obličej masku. Však to znáte, jak to bývá po ránu, člověk je rád, že udělá základní ranní hygienu, přetřu obličej micelárkou, nakrémuju a valím dělat makeup. Ale, když už jsem masku měla doma, tak jsem si řekla, že to s ní teda zkusím a uvidíme. A ono to jde v pohodě. Ráno, jak přijdu do koupelny a stáhnu vlasy, tak první vytahuju tubičku s maskou a už natírám na obličej. Maska má trošku jinou konzistenci než krém, je řidší a připomíná mi nějakou mastičku z lékárny. Roztírá se velmi dobře a skoro hned se vpíjí do pokožky. Mezitím, kdy působí, si nachystám pastu na kartáček a čistím zuby. A to už jsou tři požadované minutky pryč a já masku smyju a opláchnu obličej. Ono v podstatě není ani moc co smývat, neboť maska se fakt úžasně vpije a není s ní žádná práce.


Co se týká vůně, tak ta je dost specifická. Samozřejmě žádná klasická vůně krémečků z drogerie, ale taková ta lékárenská vůně, která je šmrnclá bylinkami, já z ní cítím hlavně levanduli, rozmarýn a kafr. Na tuto vůni jsem si hned zvykla a líbí se mi. Je taková čerstvá a svěží a i ona sama o sobě člověka ráno docela nakopne.
A jaké jsou tedy účinky tohoto příroního zázraku? Já říkám super a všechny palce dávám nahoru ;) Masku používám denně od 25.12. a musím říct, že se mi pokožka hodně rozjasnila, zhydratovala, vyčistila a od té doby jsem neměla žádný problém s pupínky, a to ani když mám "své" dny. Prostě na první pohled je tam ta regenerace vidět a já už si neumím svůj ranní koupelnový rituál bez své "tříminutovky" představit. Jen pro informaci dodávám, že mám smíšenou pleť s mastnější T-zónou a suššími tvářemi.
Co se týká ceny, tak tady jsou tři možnosti, podle toho, o jakou velikost produktu se rozhodnete. Balení může mít 30, 50 nebo 150 ml. Ceny jsou 189, 299 a 798 Kč. Já mám nejmenší balení a můžu říct, že bohatě stačí. Mám ho od vánoc a polovina tam ještě určitě zbývá. Takže pokud nechcete naráz vydat větší sumu nebo chcete raději přípravek vyzkoušet, tak s klidem jděte do 30 ml. Myslím, že mi vydrží dva měsíce určitě, možná i o trochu déle.
Masku pořídíte ZDE, na oficiálním eshopu výrobce.

Závěrem bych to tedy shrnula stručně a jasně - já jsem s maskou na 100% spokojená a jak ji vypotřebuji, jdu do ní znovu.

A na úplný konec Vám sem dám foto kartičky, kterou jsem měla v balíčku a je prostě boží :) Mám ji zastrčenou za zrcadlem, takže ji mám před očima x-krát za den a myslím, že každé z nás se vždycky hodí si něco takového přečíst a úplně nejlépe - ztotožnit se s tím ;)



5 komentářů:

  1. Od Havlíka používám Královskou snídani pro pleť a taky jsem velmi spokojená. Jejich lístečky jsou super. Na mém stálo "jsi jedinečná"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem už o ní uvažovala. Ty lístečky jsou dobrý nápad, potěší to :-)

      Vymazat
  2. Maska mě docela zaujala, asi ji také vyzkouším :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)