sobota 3. října 2015

Sametové rty od Kate :)

Krásný víkend všem !!!

V dnešním článku bych Vás ráda seznámila se svou novou rtěnkou, kterou jsem objevila v DM asi před týdnem a jsem z ní teda docela dost nadšená ;) Není to žádná novinka a já nechápu, že jsem si této červeno-černé řady od Rimmelu všimla až teď. Konkrétně jsem si pořídila rtěnku Lasting Finish By Kate Lipstick Matte - odstín 101. 


S příchodem podzimu totiž začínám, jako asi každá z Vás, používat trošku sytější rtěnky než v létě, kdy jsem dost jela ve světlounkých nude odstínech nebo lescích. Tentokrát jsem se dívala po nějaké matné rtěnce v nějakém růžovém až malinovém odstínu. Nakonec mi do oka padla tato Kate za 149 Kč.


Tato rtěnka má hutnou texturu, díky které skvěle kryje již po jednom přejetí rtů a hezky na ně přilne. Ale pozor, vám, které nemáte rty v naprostém pořádku, ji raději nedoporučuji. Jako všechny matné rtěnky totálně zvýrazní všechna suchá místečka nebo šupinky na rtech. Já sama mám rty ok, ale i přesto před nanesením rtěnky (což ostatně dělám vždycky) natřu rty nejprve balzámem. Poslední dobou jsem si oblíbila sorbetový od EOS nebo olejíček od Baley. 
Rtěnka obsahuje unikátní rubínový prášek. Nevím, co si přesně pod tím představit, ale pochybuju, že kvůli tomu melou rubíny :D Každopádně tento prášek by měl zajišťovat, že Vaše rty budou vypadat neodolatelně. Další složkou je ricinový olej, díky kterému budou Vaše rty báječně hydratované a regenerované. Ricinový olej má hojivé účinky, a tak nebudou rty ani popraskané. A ano, mohu potvrdit, že tato matná rtěnka není až tolik "suchá", jako matné rtěnky některých jiných značek. Když ji mám na rtech, tak mi to fakt připadá, jako bych měla nějaký výživný balzám.



Obal rtěnky je pevný, umělohmotný, v kombinaci tmavě červené a černé barvy. Líbí se mi a je fajn, že tuhle rtěnku hned mezi ostatními rychle najdu. Na červeném víčku je ještě černý podpis Kate se srdíčkem. Roztomilé ;)
Co se týká barvy, tak ta je velmi zvláštní a její odstín jde na fotce zachytit dost těžko. Raději Vám doporučuji mrknout na ni přímo v drogerii. Je to taková zastřená růžová s kapkou malinové. Mně se moc líbí a zdá se mi na tohle období super a nosím ji teď téměř denně.




Výdrž, to je klasika. Bez jídla a s opatrným pitím vydrží na puse tak 2 - 3 hodiny. Takové jsou podle mě snad všechny rtěnky, kromě těch tekutých dvousložkových dlouhotrvajících.

Ve skutečnosti je rtěnka míň růžová než na fotce, má víc zastřený odstín.

Já jsem s touto rtěnkou velmi spokojená. Pokud máte rády takovéto odstíny a matné rtěnky, tak v drogerce určitě na tuto matnou řadu od Rimmelu mrkněte. Vyrábí se v 8 odstínech, v DM jich myslím mají 6. Všechny jsou krásné a já uvažuji, že si ještě nějakou pořídím. Za lepší cenu se na internetu dají pořídit např. TADY.

Tak to by bylo vše o jedné z mých podzimních kosmetických novinek. Snad jsem některé z Vás inspirovala :)


21 komentářů:

  1. Rtěnky od Rimmel mám ráda, mám jich doma dost a poslední úlovek byla jedna z nude řady a jsem s ní naprosto spokojená. A tato vypadá vážně super!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z té nude řady č.45 a vůbec jsem si této matné řady nějak extra nevšimla.Určitě na ně kukni,já si ještě asi koupím nějakou tmavší.

      Vymazat
  2. Tak to je nádherná barva:-) Já jsem si teď pořídila dvě rtěnky z jejich nude kolekce a jsem z nich nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je v drogerce vyzkoušej,jsou moc krásné ;-)

      Vymazat
  3. Já mám z této řady tmavě vínový odstín 107 a je naprosto dokonalý. Navíc díky tmavší a syté barvě výborně drží. S přehledem se mnou dá 5-6 hodin. Pak mám ještě přirozený odstín 105 což je taková hnědo-růžová, která vypadá na rtech přímo božsky :)

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chci ještě podívat na nějaký tmavší odstín, tak ty tvé určitě omrknu ;-)

      Vymazat
  4. Zrovna tahle kolekce rtěnek se mi moc líbí, mám v plánu si nějakou pořídit. Přemýšlela jsem o nějaké tmavě červené, ale to bych si asi netroufla nosit na veřejnost, tak bych si klidně koupila tuhle barvičku :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,podívej se na ně. Všechny jsou pěkné a použitelné :-)

      Vymazat
  5. Opravdu rubínová prášek dělá neodolatelné rty. :)) Ta barva je moc krásná a obal taky. Kouknu v drogerce i na ostatní odstíny. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře, ale moc mi nesedí ty barvy
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme jiný vkus a to je dobře, aspoň je svět kosmetiky tak pestrý ;) Ale kdyžtak na ně v drogerii koukni, třeba Tě naživo zaujmou více :)

      Vymazat
  7. Ma vazne nadherny odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Už jednu z této sametové vlastním a jsem s ní spokojená :) moc se mí líbí výběr odstínů!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? :) Tak to jsem ráda, že na ně máme stejný názor :)

      Vymazat
  9. Po té se určitě budu muset podívat, vypadá super! :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle odstín mám moc ráda, nosím ho celý rok, když nevím po čem sáhnout a nechci nic extra výrazného a rtěnku co se hodí ke všemu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)