neděle 27. září 2015

Paleta očních stínů Freedom London - Pro 12 Audacious 3

Tak jsem se zhruba po týdnu dostala k sepsání článku, tak doufám, že Vám udělá radost a pro některé bude  třeba i dobrým tipem ;)
Nedávno jsem na blogu CosmeticsAndThings četla recenzi o paletce stínů Dreamcatcher od poměrně neznámé značky Freedom z Velké Británie, kterou začal prodávat u nás ehop Pink Panda. Recenze mě zaujala a tak jsem hned šla omrknout, jaké že to produkty od Freedom Pink Panda prodává. Paletka, o které psala CosmeticsAndThings se mi líbila, ale nakonec má volba padla na úplně jinou, a to Pro 12 Audacious 3.




Mám totiž zřejmě nějakou úchylku :D na zlatavé, béžové, růžové a hnědé stíny, a i když jich už doma dost mám, tak tahle paletka se mi zalíbila na první pohled. Hlavním důvodem bylo i to, že všechny barvy, tak jak jdou v řadách za sebou, jsou kopií Naked 3, kterou vlastním a miluju, a tudíž jsem chtěla vyzkoušet, jak tato paletka obstojí ve srovnání se slavným originálem. Upozorňuji, že na fotkách výše jsou barvy světlejší než ve skutečnosti, protože v den, kdy jsem fotila, svítilo příšerně sluníčko a nešlo zachytit skutečný odstín. Ale můžete mi věřit, že ty barvy jsou fakt stejné jako v Naked 3.
Obal paletky je z pevného plastu s průsvitným víčkem, přes které vidíte všechny barvičky. Víčko je dosti bytelné, občas mám problém napoprvé paletku otevřít. Uvnitř je umístěn oboustranný aplikátor, který jako vždy, je nanic.
Paletku testuji týden, kdy jsem si ji na oči dávala denně, a to brzy od rána až do večera. Takže testování probíhalo fakt poctivě. Konzistence stínů je super, mírně máslovitá. Nejsou vůbec suché, na štětec se nabírají dobře, i když trochu práší, takže s nimi musíte pracovat opatrněji. Ale to samé platí o Naked 3.
Pigmentace je parádní! Všechny barvy jsou skutečně krásné a skvěle pigmentované. Snad jen první stín je trochu sušší než ty ostatní a méně pigmentovaný, ale u toho mi to nijak nevadí, používám ho stejně jen na rozjasnění pod obočí. Se stíny se skvěle pracuje, jdou krásně blendit a kombinovat.



Zde vidíte první šestku, a jak jsem psala, tak kromě prvního, který je fakt velmi světlounký, jsou ostatní pigmentované krásně. Všechny mají jemný shimmer, druhý vpravo nahoře (světlounký růžovo-stříbrný) je třpytkatý o něco více.



A druhá šestka - opět nádherná pigmentace, a jako u Naked 3 jsou zde dva matné stíny, světlejší a tmavší. Na fotce jsou to ten vpravo nahoře a ve druhé řadě ten vlevo. Tyto dva používám hlavně na vykreslení oblouku nad víčkem, ale je super i při použití na celé víčko. Bomba je taky to, jak se povedl poslední, temně hnědý stín, který obsahuje růžovo-měděné pidičástečky, tak jako poslední stín u Naked 3.

A jak je to s výdrží? U mě bývá problém s výdrží i u fakt kvalitních stínů, protože mám dost mastná víčka. Takže i stíny Urban Decay musím odpoledne mírně poopravit (i s bází). Pod stíny paletky Freedom jsem používala bázi také pokaždé. Většinou Sephoru nebo Catrice. Stíny mi krásně držely až do brzkého odpoledne, pak jsem je třeba jen mírně poopravila, což ale, jak jsem psala, dělám vždy. Rozhodně se s nimi žádný večer nestalo, že by byly slité nebo úplně pryč.

Na závěr mám pro Vás ještě srovnání s paletou Naked 3. Na fotografiích jsou vždy vedle sebe nejprve příslušný stín z Naked 3 a vedle něj napravo odpovídající stín z Audacious 3.



Jak vidíte, tak ve srovnání dopadly stíny Freedom více než dobře. Já je za sebe můžu určitě jen doporučit. Jsou skvělou alternativou pro ty, kterým se líbí paletka Naked 3, která je ale cenově v jiné hladině než paletky Freedom. A kolik že stojí tyto paletky? Fakt nechápu, ale cena je pouhých 179 Kč ! A pokud si cokoliv od této značky objednáte na eshopu Pink Panda do konce října, tak s použitím kódu FREEDOM15 ji máte ještě o 15% levnější!!! Myslím si, že se to víc než vyplatí a já jsem moc ráda, že jsem si ji objednala. Slevu jsem využila i na pudr této značky, který zatím zkouším, ale vypadá také moc fajn. Myslím, že do konce října ještě určitě něco od této značky objednám, protože je to fakt za hubičku ;)

Tak doufám, že se Vám moje recenze líbila a třeba Vás i inspirovala ;)

16 komentářů:

  1. Juchůů, jsem ráda, že i další typ paletky této značky je super a že tě nezklamala. Zkoušela jsi bázi od UD nebo ti nesedí? Já mám taky mastnější víčka a s touhle bází vše drží celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mi seděla,ale měla jsem od ní jen vzorky.Mám v plánu si ji koupit.Co mám,tak mi nejvíc sedne Sephora a Catrice.Horší je to s bázemi od Dermacolu a W7.

      Vymazat
  2. Odstíny se mi víc než líbí a ta cena je jedním slovem parádní, moc děkuji za tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super,ještě si od nich nějakou určitě pořídím ;)

      Vymazat
  3. Super článek :) paletka vypadá za tu cenu vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem si ji koupila :) Líbí se mi barevnost stínů, které obsahuje, myslím si, že na podzimní líčení je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za tu cenu si myslim, ze to je hodne dobra koupe. Pigmentace je skvela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. připojuji se k těm, co píšou, že vypadá skvěle :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je fakt skvělá a za tu cenu je to super kup ;-)

      Vymazat
  7. Ani mi neříkej, že jsou ty stíny tak levné :D To zas bude objednávka, ach jo:) Jsou totiž skvělé:)
    Taky se mi dost mastí víčka, ale od té doby, co si na ně nanáším korektor, makeup, a hoodně pudru (při líčení celého obličeje) a následně teprve stíny, tak se to hodně zlepšilo, a stíny vydrží celý den:)

    Přeju hezký den a díky za tip:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně jdi do nich, litovat nebudeš. Za ty peníze jsou zadarmo :-)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)