neděle 20. září 2015

Můj objev - dlouhotrvající stíny od Avonu

Krásnou neděli všem ! :)
Dnes Vás chci seznámit s produktem, který mě velmi příjemně překvapil a popravdě řečeno jsem to vůbec nečekala. Po dlouhé době jsem si objednala od kamarádky pár věciček z Avonu a mezi nimi byly i dlouhotrvající stíny Extra Lasting, odstín Forever Bronze. Nedávno jsem se totiž koukla na úplné dno mým oblíbeným Color Tattoo od Maybelline, odstín On and On Bronze, které jsou spolu s růžovými CT mými stálicemi, bez kterých se prostě neobejdu. Color Tattoo stojí momentálně v drogerkách 199 Kč a co vím, tak akce na ně už nějakou dobu nebyla. No a pak mi padly v katalogu Avonu do oka stíny Extra Lasting, které mi připadly, že by třeba mohly být náhradou mých bronzových CT.



Vlastně jsem ve skutečnosti ani nedoufala, že by se nějaké stíny, a tím spíš stíny od Avonu, mohly vyrovnat legendárním Color Tattoo ;) Zaváděcí cena ale byla skvělá, pokud jsem ještě něco z katalogu objednala, stály stíny 59 Kč!!! A to za zkoušku stálo. Stálá cena by měla být 159 Kč, v posledním katalogu jsem je pak viděla myslím za 99 Kč.

A co o produktu píše výrobce?
Dlouhotrvající a intenzivní oční stíny s krémově-gelovým složením, které se nerozmazává.
- zachová intenzivní barvu až 18 hodin
- nerozmazává se ani neusazuje v záhybech očního víčka
- pohodlná aplikace

Stíny mají balení, které se mi moc líbí - skleněný kelímek se šroubovacím červeným víčkem. Sklo je pevné a bytelné a oceňuji, že výrobce nepoužil umělou hmotu.



Co se týká samotných stínů.......
Nevím, jak u ostatních odstínů, ale u mého Forever Bronze je konzistence fakt stejná jako u bronzových CT. Jsou sice krémové, ale spíše tužší, takže rozhodně doporučuji (a výrobce také), nabírat stíny prstem. Ale na to jsme my, milovnice CT, stejně zvyklé ;) Ne že by to štětcem nešlo, ale rozhodně je to na nic se štětcem z přírodních chlupů. Já, stejně jako u CT, používám plochý štětec na korektor ze syntetických vláken, a to na malování linky na spodním víčku. Na horním víčku roztírám tyto stíny zásadně prstem. Doporučuji ale se stíny pracovat rychle, protože velmi rychle schnou, a když máznete někam, kam nechcete, tak po chvilince už to jen tak lehce nasucho nesetřete a musíte použít tampon navlhčený třeba micelárkou. 
Stíny mají opravdu úžasnou výdrž. Používám je teď téměř denně a i bez báze, když je dám na oči kolem sedmé ráno, je mám odpoledne v relativním pořádku. Píšu v relativním, protože mám hodně mastná víčka a i kvalitní stíny, jako např. Urban Decay nebo zmíněné Color Tattoo, musím během odpoledne maličko upravit, i když mám pod nimi bázi.


Na fotce jsou dva swatche, každý v trochu jiném světle. Jak vidíte, tak pigmentace je naprosto úžasná, stín je krásné hnědo-bronzové barvy, třpytivý. Líbí se mi, že v něm nejsou žádné kousky třpytek, že je prostě krásně perleťový jako celek. Při aplikaci nedělá ani žádné cucky nebo drobečky, jak mívají někdy stíny tohoto typu zvykem.

Avon nabízí tento produkt celkem v pěti variantách a všechny vypadají moc krásně. V podstatě kromě modré, která je krásná, ale já prostě modrou barvu nepoužívám, bych je brala všechny :)


Za mě tedy mají tyto stíny velký palec nahoru. Jsou super pigmentované, dobře se nanášejí, velmi rychle schnou a mají parádní výdrž. Myslela jsem, že tohle nikdy neřeknu, ale aspoň u mě jsou srovnatelné s Color Tattoo, a to s jejich bronzovou variantou. Já je rozhodně doporučuji a určitě si ještě nějaké odstíny moc ráda pořídím :)

Doufám, že pro Vás byl tento článek přínosný a potěšil milovnice Color Tattoo, že konečně je na našem trhu něco srovnatelného a navíc i levnějšího ;)

10 komentářů:

  1. Já mám dva odstíny (fialový a zlatý) a musím s Tebou souhlasit, pigmentace super a výdrž ještě víc super, objednávala jsem je za pár korun, tak jsem čekala spíš propadák, ale mile překvapily:-) Nicméně CT mám přece jen o chlup radši:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se bojím hledat alternativu k CT, pokaždé to bylo jen zklamání, např. dermacol, max factor, jordana. Jako ale za 59,- bych je zkusila, za 99 už ne, když CT bývají v akci za 125,- a podle mě je jen tak něco nepřekoná. I když každý odstín mi vyhovuje jinak, ten fialový se mi např. blbě nanáší. Nevím, kolik mají tyhle odstínů, z těch na fotkách se mi líbí jen ten tvůj. Na podzim nádherný.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuji moc za komentáře. Našla jsem k těmto stínům ještě recenzi zde http://levanduleodlutense.blogspot.cz/2014/07/avon-extra-lasting-eyeshadow-inks.html, je tam i odstín Totally Taupe, který je taky nádherný a ve skutečnosti není tak stříbrný jako na reklamní fotce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá recenze, díky za ni! Stříbrné CT prý za moc nestojí, ale mně by se taková barva líbila, tak prubnu Avon :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda.Mám CT stříbrné i zlaté, a co se týká výdrže, tak se to nedá srovnat s bronzovými a růžovými.

      Vymazat
  5. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná recenze :) stíny vypadají dobře, já ač se za to stydím jsem ještě žádné CT nezkoušela, ale za tuhle cenu by to už šlo :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)