čtvrtek 16. července 2015

ZOEVA - Rose Golden vol. 2 luxury set + Brush Holder

Při vyslovení názvu Zoeva se jistě každé z Vás vybaví především nádherné, úžasné a detailně propracované štětce. Zoeva vyrábí i další kosmetiku, zde bych upozornila na jejich krásné paletky, ale hlavním tahákem jejich nabídky jsou štětce. Na veškerou jejich nabídku se můžete podívat ZDE.

Já bych Vám dnes chtěla představit jejich letošní novinku, nad kterou zaplesá nejedno srdce kosmetické nadšenkyně ;) , a tou je jejich luxusní sada štětců

 Rose Golden vol. 2 se stojánkem pro štětce


Tuhle sadu můžete mít ve dvojím provedení, a to buď půl na půl štětce na obličej a oči (tu mám já), anebo celou sadu jen na oči ( KOUKNĚTE SEM ).Ceny sad se pohybují od 1944 do 2084 Kč, to podle toho, jestli k tomu máte stojánek. Na českém eshopu bývají často některé sady vykoupené, tak kdyžtak můžete zkusit kouknout na eshop slovenský.

Tak se pojďme tedy mrknout na tu mou krasavici. Dám Vám sem fotky sady i různých jejích detailů, abyste se mohly pořádně podívat, jak jsou tyhle růžovo-zlaté štětce propracované, krásné, no prostě kouzelné......

.....nejprve detail taštičky - precizně nalepená kovová značka
.....zde již samotná kožená taštička
....detaily přívěšku na zipu
.....a to jsou oni - krasavci ;)

Teď Vám ukážu ony výše avízované detaily, abyste viděly, jak kvalitně a krásně jsou tyhle štětce zhotovené....

.....rukojeť je velmi pevně a čistě vsazena do růžovo-zlatého kovu
.....v rukojeti je vyražený zlatý název této sady, z druhé strany rukojeti je nápis ZOEVA






Nyní Vám podrobněji popíšu jednotlivé štětce, nejdříve ty na obličej a potom na oči.

Štětce na obličej jsou v sadě tři........




104 - buffer
.....štětec na makeup. Co o něm říci? On je totiž úplně jiný než Hakuro H51, který miluju a jsem na něj hrozně zvyklá. Tenhle zoevácký má delší a jemnější chlup, tudíž jsem si na něj chvíli zvykala. Teď už jsme spolu kamarádi a používám ho na lehčí typy makeupů nebo BB či CC krémy. Na makeupy s klasičtější hustší konzistencí používám raději Hakuro, kterým se takové makeupy přece jen lépe zapracují do pokožky.







109 - luxe face paint
.....absolutně super jemný a přesný štětec na konturování. S bronzerem jsou úžasné duo a díky tomuto štětci jsem se už jakžtakž naučila konturovat. Používám ho ale i na rozjasňovač, který se s ním krásně přesně aplikuje tam, kam potřebuji.






126 - luxe cheek finish
.....štětec na tvářenku. Do této doby jsem používala klasický zkosený tvářenkový štětec, ale opět pohoda, hned jsem si zvykla. Jako ostatní je taky úžasně hebký, ale to mu nebrání v tom, aby dobře nabral tvářenku a pak ji bezchybně aplikoval.




Štětce na oči........





228 - luxe crease
.....štětec na stínování. Je krásně jemňoučký, hustý a malinko do špičky (ale opravdu neznatelně). Je to můj nejlepší stínovací štětec. Hrozně ráda ho používám, protože je to snad nejpříjemnější štětec jakým jsem si kdy přejela po pleti. Říkám mu "bambulka", ani nevím proč. Bylo to první slovo, které mě napadlo při jeho prvním použití.




226 - smudger a 234 - luxe smoky shader
226 - klasický plochý štětec na aplikaci stínů. Jemný, ale pevný, chlupy drží dobře při sobě a stín pěkně nanášejí. Je menší velikosti, což se hodí třeba na malé oči - malá víčka. Šikovně se s ním rozmazává i stín nad či pod řasami.
234 - ta samá plochá klasika na aplikaci stínů, ale ve větším provedení. Takže s ním krásně rozetřete stíny na větší ploše, ale dá se třeba i použít na roztírání korektoru pod očima.




322 - brow line a 317 - wing liner
322 - štětec na úpravu obočí. Hodí se ale spíš na širší obočí, pokud máte obočí užší, musíte se s ním naučit dobře zacházet, jak štěteček natočit, aby jste nepřetahovaly. Perfektně se ale hodí i na malování linky se stíny podél řas. Je krásně tenký, a dobře se s ním dostanete pod spodní řasy.
317 - úžasný štěteček na linku. Je drobný, krásně se s ním všude dostanete a linku namaluje super, protože chloupky drží perfektně u sebe, tvoří až takovou jako ostrou hranu. Přitom je ale jako všechny tyto štětce krásně jemný a hebký.



Tak to máme za sebou, uff....
Jak vidíte, tyhle štětce jsou naprosto boží a krásné. Všechny mají společné to, že jsou do jednoho velmi kvalitně zpracované, neskutečně jemné a velmi lehce se s nimi pracuje.

Jediným jejich mínusem je možná pro některé cena. Když to ale rozpočítáte, např.ta sada bez krabičky je za 1944 Kč a štětců je osm, tak Vám vyjde částka 243 Kč za jeden, přičemž ty na tvář bývají o něco dražší než ty na oči.
Nebo to udělejte jako já....mně se taky nechtělo zaráz dávat dva tisíce, a tak jsem doma o tom nenápadně mlela a mlela, a naznačovala a naznačovala ;), až jsem je dostala k narozeninám :D



Závěr je takový, že je jednoznačně doporučuji, ale myslím, že se nenajde žádná blogerka, která by je nedoporučila.
Rozhodně každé z Vás přeji, abyste měly ve své sbírce štětců takové, se kterými budete spokojené a udělají Vás ještě krásnější, než jste ;)

4 komentáře:

  1. Parádní fotky! Nemít tu sadu, už si ji jdu objednat, tak jsi mě navnadila:)) Já jsem si ten štětec na tvářenku hodně oblíbila na bronzer. Také jsem dříve používala jen šikmý, ale jo, je to o zvyku a je super, na to konturování mě docela baví:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dík za pochvalu ;) Když ono něco tak krásnýho se tak dobře fotí.........:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sada a krásné fotky. Tyhle štětce chci vyzkoušet už dlouho. Nepochybuju o jejich kvalitě.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)