středa 22. července 2015

BALEA - peeling s citronem a podmáslím

Dnes mám pro Vás takovou rychlou recenzi nebo spíše tip na skvělý peeling, na který jsem minulý týden narazila v DM a je tak úžasný, že Vám o něm musím napsat :)



Poslední dobou jsem se v drogeriích dívala po nějakém novém peelingu. Mám doma melounový od Dermacolu, ale asi mám citlivější pokožku, protože po každém jeho použití vylezu z vany s červenýma flekama po celém těle. Asi je na mě moc hustý a drsný.
Jenže ona ta nabídka peelingů na tělo není v drogeriích zas až tak bohatá. Minulý týden jsem ale v regále uviděla tenhle Balea peeling s citronem a podmáslím, kterého jsem si nikdy dřív nevšimla. zřejmě ho naskladnili až nedávno coby letní limitku. Až taková novinka to ale nebude, protože jsem ho našla na netu v recenzích starých cca 3 roky, kdy byl taky limitkou. Balea zřejmě po čase sahá po osvědčených starších produktech a dá je znova do prodeje.



Tento peeling nám slibuje vyhlazení a vyčištění pleti. Pleť se po použití stane hebkou, sametovou a vyživenou. Peeling obsahuje exfoliační zrna, která jemně odstraní nečistoty a odumřelé kožní buňky.
Balení je klasická stojací tuba, obsah má 200 ml. Cena byla mezi 49 - 69 Kč. Fakt už přesně nevím kolik, prostě taková ta klasická dobrá baleácká cena ;)
Konzistence peelingu je jako hustý gel obsahující barevná exfoliační zrníčka.




Naprosto mě ale dostala jeho vůně!!! Je to něco jako taková ta citronová bábovka Babetka nebo citronový cheescake nebo vaječný koňak. Je to vůně sladká, ale protože je šmrnclá i tím citronem, tak je v ní i taková jako svěžest. Na léto úplně super :)


Další úžasnou vlastností tohoto peelingu je to, co udělá s mou pokožkou. Nejen, že jemně splní svou peelingovou funkci, ale po sprše nádherně voníte a pleť je vyživená, vláčná a hydratovaná. Dokonce natolik, že se po jeho použití už nemusím natírat žádným mlékem nebo olejem.


Mě si tedy tento výrobek svými vlastnostmi naprosto získal a určitě si ho koupím znovu.


10 komentářů:

  1. Taky jsem ho měla a ta vůně je naprosto luxusní ♥ Určitě si ho ještě jednou koupím i když jsou ty zrníčka na mě slabá :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,ta vůně je boží :) A ta zrnka jsou zas pro mě akorát,takže jsem naprosto spokojená ;)

      Vymazat
  2. Dnes jsem ho očichávala v Dmku, akorát ty Balea peelingy bývají na mě slabé. Vůně byla skvělá.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc dobře, podívám se po něm, protože peelingy miluji :))

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
  4. Takže dm ho vrátilo aspoň na nějaký čas zase do prodeje?:-) Tak to děkuji za upozornění, jak budu v dm, tak beru..a s jedním balením se nespokojím:-D
    Už jsem ho měla a naprosto jsem si zamilovala tu vůni:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling vypadá dobře, v DMku jsem si ho taky všimla kvůli tomu podmáslí :-) Nemám ráda drsné peelingy na obličeji, ale na těle to snesu :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,tak honem do DeEmka a šup s ním do košíku ;)

      Vymazat
  6. Ten vypadá super, já používám nejvíce od značky Freeman:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)