pátek 8. května 2015

Peelingové pohlazení od LUSH - Let the Good Times Roll

Dnes bych Vám chtěla představit ten nej nej nej peelingový čistič, s jakým jsem se zatím potkala. Není to úplná novinka, takže jistě některé z Vás už měly tu čest ho poznat.

Jedná se o dosti známý Let the Good Times Roll od LUSH.



V oficiálním popisu se říká toto........
......Váš miláček z minulých Vánoc se nám po roce vrací a tentokrát už u nás zůstane! Je plný kukuřičného oleje, škrobu, polenty a mastku. To pravé pro všechny typy mlsné pleti, zejména v zimě, kdy nás trápí mrazy  ostrý vítr. A pozor, budete se muset přemáhat, abyste z té dobroty kousek neochutnali, voní totiž naprosto neodolatelně, slaďounce po karamelách.



Jelikož tento výrobek neobsahuje žádné konzervační látky, doporučujeme jej spotřebovat dříve než ostatní výrobky z našeho sortimentu - do dvou až tří měsíců (konkrétní datum trvanlivosti je uvedeno na výrobku).

Takže to bychom měli oficiální popis od výrobce a teď se vrhnu na mé dojmy.
Pleťové peelingy používám už několik let a péči o pleť si bez peelingu už neumím představit. Používám jej většinou 2x týdně. Vystřídala jsem už několik drogerkových značek a v podstatě mi vyhovovaly všechny. Každopádně jsem ale u všech byla zvyklá na to, že po vyčištění obličeje peelingem je pokožka nejen krásně vyčištěná a jako znovuzrozená, ale také tak nějak napjatá a vysušená a vyloženě volá po natření nějakým pořádným výživným krémem. A právě toto je u peelingu od Lushe zcela jiné. Aspoň tedy u mě. A teď Vám povím proč.......

Když pominu tu neskutečně nádhernou máslovo-karamelovo-skořicovou vůni, kvůli které se člověk fakt musí přemáhat, aby neochutnal :-) , tak i samotná konzistence tohoto peelingu je prostě jiná než u těch ostatních. Většina peelingů je baleno v tubách a jejich konzistence je buď gelová nebo něco mezi krémem a pleťovým mlékem. Let the Good Times Roll je jako máslíčko s velmi jemnými zrníčky, už jen ho držet a mnout mezi prsty je strašně příjemné a relaxační a i ruce si s ním přijdou na své. Kdybych ho měla kyblík, nejradši bych do něj zanořila celé ruce a hňácala se v něm a hňácala ;-)
Tajemství tohoto zázraku spočívá samozřejmě v jeho složení - glycerín, mastek, kukuřičná mouka, voda, kukuřičný olej, polenta (kukuřičná kaše), fair trade bio mletá skořice, parfém, extrakt z gardénie a popcorn. Takže jak sami vidíte, zvláčňujících složek je v něm víc než dost.

...před rozmícháním s vodou má produkt hustou konzistenci

...a zde již dohromady s vodou

Použití je velmi jednoduché. Přiměřené množství produktu si dáte do dlaně, přidáte trošku vody a už můžete čistit a čistit. Po opláchnutí obličeje je, alespoň u mě, pokožka krásně hedvábná, hladká, vláčná a vyživená. A to nemluvím o tom, jak báječně je provoněná. Většinou si pak ani nedávám noční krém, protože mám prostě pocit, že v tomhle případě není potřeba.

Vzhledem k těmto všem vlastnostem výrobku si myslím, že by měl vyhovovat nejen mé smíšené pleti, ale i těm sušším.


Oficiální cena na lushcz.cz je u 100 g balení 295 Kč a u 250 g balení 738 Kč. Podle mě by nebylo od věci, kdyby prodávali i 50 g balení, protože pokud jste doma na tenhle peeling sama, tak máte i tak co dělat, abyste do konce data spotřeby spotřebovala 100 g balení. Já dostala tohle balení coby dárek k Vánocům a spotřebovat jsem jej podle štítku měla do 11.3.2015. No, musím se přiznat, že jsem tohle datum mírně přetáhla, ale peeling byl úplně v pořádku a jeho účinky nebo vlastnosti se nijak nezměnily.

Závěrem bych řekla asi to, že s tímto produktem jsem na 100 % spokojená a určitě si ho ráda znovu pořídím.

4 komentáře:

  1. Lush jsem vždy chtěla vyzkoušet, jen jsem nějak nikdy neměla příležitost a také mi přijde dosti drahý. Ovšem o tomto peelingu dosti přemýšlím.
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem LUSH nikdy neměla/nezkoušela ale už se musím dokopat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, určitě si ho pořídím znovu.LUSH má sice eshop, ale stejně je nejlepší zajít tam osobně, užít si ty vůně a všechno si pěkně "ošahat" ;-)

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost :-)
Jen prosím pište slušně,komentáře jsou moderované a objeví se až po schválení.Děkuji za pochopení ;-)